2012. június 19., kedd

DIY- Tollas pillák- Feather lashes

Hogyan csinálj tollas pillákat? Most bemutatom és leírom lépésről lépésre! 


A hozzávalók :
  • Műszempilla
  • tollak
  • erős ragasztó
  • persze olló
  • szemöldökcsipesz
  • rengetegrengeteg türelem
1. A tollról levágtam a végét...

2. Majd a kis puha pihéket

3. Ő a ragasztó amivel majd ragasztok :3


4. Beragasztóztam egy kis részt...

5. Majd hosszabb tollakat nyomkodtam bele szemöldökcsipesszel...

6. Ezt kis részeken haladva megismételtem egyre rövidebb tollakkal...

 7. Majd a kilógó részeket levágtam...

8. Mikor megszáradt az egész kapott még egy ragasztóadagot a tetejére...

...ééééés kész, a Fusion-ös postban pedig láthattátok is akció közben :3


Kinek tetszik? :3 Ha valaki esetleg megcsinálja mutassa meg, vagy küldje el a képet a blog e-mailjére :3

2 megjegyzés:

  1. Nem semmi ez a kreatív műszempilla készítés!! Nagyon ügyes vagy. :)

    VálaszTörlés
  2. Nem semmi ez a kreatív műszempilla készítés!! Nagyon ügyes vagy. :)

    VálaszTörlés