2012. június 18., hétfő

The four elements - Part 2 - Water/Sea~ with TaylorK

Kicsit nagyon elcsúsztunk a szombatra ígért post-tal, de véégre, megalkottam az én sminkem, mégpedig vizes-tengeres-kékes-lemoshatatlan verzióban.
Step by step-et is akartam, el is kezdtem, de a fele után elfelejtettem fényképezni...gondoltam az úgysem érdekel senkit, tehát letöröltem :D Mindegy, rengeteg bejegyzés várakozik ígyis... :D

Taylor változatát megtaláljátok ITT, nagyon tetszenek az élén színek, bár úgy látom, én brutálisabbra vettem a figurát.. na mindegy,legközelebb visszafogom magam :D:D 



És az én kis arcocskám :D:D






9 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Ajj,dehogy az... most veszem észre a hibákat benne :( Az a nagy baj, hogy ismét elhamarkodtam... és lemaradtak a halak.. :D De azért köszönöm :3

      Törlés
  2. Nagyon jó lett, olyan szép...

    VálaszTörlés
  3. Wow, durván szép!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon ügyes vagy, kár hogy nem lépésről-lépésre mutattad meg, biztosan sok mindenkit érdekelt volna.
    Helena

    VálaszTörlés