2012. június 4., hétfő

A második Oasap csomagom ~ Gyermeki rajongás, pozitív csalódás

Nagy meglepetésemre a névnapomon, elsején mikor reggel 5:10kor megnéztem az e-mail-jeimet, örömmel láttam, hogy az Oasap.com feljebb léptetett egy szinttel, és így 20$ kapok havonta. Ennek nagyon örültem, csak az boldogított jobban, hogy Május 28.-án írták, hogy minden oké a rendelésemmel, küldik. Amit én 10$os kerettel rendeltem, sebaj~ boldog voltam.

És ma nagy meglepetésemre írok is...

Wholecolored Sleeveless Slim Dress with Mini Length
Az én kicsi nemtudommiértrendeltem ruhám, 10$


Mikor hazajöttem nagyim mondta hogy már megint csomagom jött, sokat fogok neki hálálkodni hogy mindig átveszi nekem... :3 (a képek minőségere azért ilyen szép mert a kis galaxy minimmel csináltam őket :3)




Nagyon jól be volt origamizva a a selyem blúzocska, kibontás után rögtön vasaltam is ki, hogy képeket tudjak csinálni. Apricot- színben rendeltem egy M-es méretet, tutirabiztosra menve hogy jó lesz rám...
Pont ma tartottam egy névnapi utóvásárlást, a fekete elől megkötős felső is onnan való, valamint egy türkizkékes zöldes sötét nadrág is.



Próbáltam többféle összeállításban lefényképezni, azért önmagában nem fogom hordani suliba, de felhúzva, egy elöl megkötős felsővel nem annyira kihívó:



 Felső nélkül lengébb, meleg nyári napokon például tökéletes :3


Egy övvel feldobva már meglehet kockáztatni a miniruha kategóriát is...


 És öv nélkül próbáltam az alját kicsit felhúzni, de elég r*bancos végeredményt kaptam, azt hiszem ezt már csak itthon hordanám, nem szeretem mutogatni magam :D

Elnézést kérek a képeken néhol belógó szatyor, illetve fésű miatt, nagyon siettem, mert nem akartalak bejegyzés nélkül hagyni titeket :3

Nektek melyik összeállítás tetszik a legjobban? 

Csalódtatok egy kicsit pozitívan ezután az Oasap-ban?

12 megjegyzés:

  1. nagyon jó kis ruha ez,sztem övvel a legjobb :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :3 Szerintem vállfán,de mindegy... :D:D

      Törlés
  2. Nekem is az övvel tetszik a legjobban!:)

    VálaszTörlés
  3. Csatlakoznék az előttem írókhoz, de egy lógós nyaklánccal még tutibb lenne :D
    Amúgy mindenhogy jó!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Basszus....a hosszú baglyos bronz nyakláncom kellett volna... :( Köszönöm a tippet :3

      Törlés
  4. Anna *padtárs*2012. június 6. 20:49

    Tündee ez nagyon jóóóó, kölcsön fogod adni:33♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Anna okééééé, esélytelen hogy jó lesz rád :D

      Törlés
  5. Aranyos,kár hogy nincs blogom... :/

    VálaszTörlés