2012. június 29., péntek

SEGÍTSÉG! ~ Oasap A,B,C és D kívánság lista...

Mivel most,hónap végén fogom majd újra megkapni a 20$-om az Oasap.com-on, elkezdtem gondolkodni,mégis mit rendeljek ennyiért... annyi minden vanamit akarok, de sajnos nem lehet mindent egyszerre, és nem tudom eldönteni mi érné meg. Nem akarom úgy elb... köhöm... elbaltázni :D mint előző hónapban, nem igazán jött be az a ruha/felső/top ...

Tehát kérem a segítségeteket, hogy szerintetek melyik érné meg :3

"A" verzió - Csipkés felső - 19$ - LINK
tulajdonképpen feketében szeretném,de azon a képen nem látszik a minta :3
http://image2.oasap.com/o_img/2012/06/12/12238-68184-home/lace-embroidery-short-length-slim-vest.jpg 


"B" verzió -  Vintage csipkés öv - 20$ - LINK
Vintage Lace Up Bodycon Belt 


"C" verzió - Fekete selyem nadrág csipkével - 12$ - LINK
+
Angyalszárny fülbevaló - 8$ - LINK
Lace Trim Bloomer ShortsAngel Wing Earrings



"D" verzió -Durva angyalszárny fülbevaló - 11$ - LINK
+
Angyalszárnyas gyűrű - 9$ - LINK
Punk Wing Shaped EarringsAngel Wings Shaped Golden Tone Ring with Semicircle Design


Teljesen tanácstalan vagyok, 1000rel töröm a fejem melyik érné meg, és melyikben nem csalódnék...Nektek melyik verzió jön be? A, B, C esetleg D? :3

25 megjegyzés:

  1. A , sőt én néztem is a honlapon de sztem kicsi lenne rám :S mondjuk a B is szép én ezt nem is láttam :S banyek :P
    fashionparade-fanny.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is megnéztem, és igen... a méret kicsit visszariasztott tőle... persze hogy az ázsiaiakra tervezik :D

      Törlés
  2. raktak ma fel még egy csomó ékszert! :)) a gyűrű miatt a D! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megnéztem őket, de ú, a polipos és a sárkáynos fülre való nagyon kellene *-* De nemakarok E és F verziót is :D

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Én is az A-t akarom, de úgylátom le kell mondanom róla :(

      Törlés
  4. Nekem a B nyerte el a tetszésemet de nagyon! :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem teljes mértékben z A verzió. :) A D-től futkos a hideg a hátamon. :D

    VálaszTörlés
  6. Nekem is az A, imádom a csipkét :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Énis, beleszerettem az utóbbi időben :3

      Törlés