2012. július 1., vasárnap

1 éves a SmaragdPlum ! Happy 1st birthday to SmaragdPlum!

Pont egy éve, 2011 Június 1.-én írtam meg az első sminkes bejegyzésem, a csipkés rózsaszín szemsminkes postom. Idáig is elértem, hogy egy év alatt nem untam meg a blogolást és azóta is új és új sminkeket mutatok nektek.

PhotobucketPhotobucket
 ez nagy szó, mindent megunok...

Ez idő alatt nagyon sok pozitív és persze pár névtelen negatív visszajelzést is kaptam, de túléltem, és sokat fejlődtem...szerintem :D A legpozitívabb élmény mégis az, mikor mások elismerik a munkámat:

 Az első ilyen, a nemrégiben megrendezett Project Pretty-ben való zsűrizésem, amit Zsuzsi, a Livin Pretty-ről rendezett. Örültem mikor felkért, hogy pontozzak egy fordulóban, aztán a utolsó körben is.
Köszönöm Zsuzsi :3

A Csináljunk leopárd mintás pirosítót ötletem nagyon sokatoknak tetszett, egész évben a legnézettebb bejegyzés volt, többen is megcsinálták, de külön örültem mikor Csipkelány megemlített a postjában, és megcsinálta ő is :3


A Make up and etc. blogon is szeretpeltem, és sajnos csak most találtam rá, remélem azóta is az egyik kedvence vagyok a magyar bloggerek közül, és a kreatívitásom nem adott lejjeb :D


A Nutellás körmök, amikkel nem keveset szenvedtem, látom másoknak is bejöttek, Eszter a wehearted-ra is feltette, köszönöm :3

A BB krém blogra felkerült a bejegyzésem, miszerint hogy működik a krém tubusa, utólag rájöttem, köszönöm a segítő válaszokat :3

Gyakorikérdes . hu - n pedig több válaszban is említettek mikor sminkes és körmök blogokat kerestek mások :3

Sok közös postot is sikerült összehoznom, legelőször TaylorK-t kértem fel, akivel azóta többször is sikerült közöset alkotnunk :3

Paramore- Monster című dal alapján
Photobucket 

Photobucket

Aztán közösen leteszteltünk egy-egy ecsetkészletet 

 Majd egy 4részes sorozatot csináltunk, amiket a négy fő elem inspirált


Aztán Tinával is volt egy közös vámpíros postunk:
Photobucket

Majd TündérKert Ritával egy animés:

 Valamit YouTube-on elkezdtem feltölteni a videóimat actunde névvel :3
Valamint köszönöm még az Oasap.com-nak hogy havonta 20$al támogat :D.. és a 318követőt, és a soook sook oldalmegtekintést és kommentet. :3

Ma már meg is csináltam a szülinapi sminket, holnap hozom, a nyereményjátékot pedig máig tartogattam de hosszú cikk lett, én már tudom a nyerteseket, de ti holnap után tudjátok majd csak meg *muháháháh

6 megjegyzés:

  1. Hatalmas gratula és csak így tovább!! :]

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a blogodhoz! :) Most látom először, de nagyon megtetszett. Ez a leopárd mintás pirosító pedig eszméletlen! :D Nagyon szépen sminkelsz, szuper az oldalad, tényleg, már a követőd is vagyok, ha van kedved, kukkants be! :)

    http://lifelikevision.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok, és remélem még sok kreatív sminket (és egyéb dolgot) osztasz meg a követőiddel! :D

    VálaszTörlés
  4. gratulálok!!!
    így tovább mert imádom a sminkjeidet éés a körmöket :) REMÉLEM MÉG SOKÁIG FOGSZ POSZTOLNI!

    VálaszTörlés