2012. július 21., szombat

5tusa - A tusvonalak kihívása - 1. hét + egy kis személyes

A Beautyo(h)verload írója kihívást hirdetett, mégpedig egy tusvonalas feladat elé nézünk, ITT elolvashattok mindent, remélem fogtok még páran csatlakozni!

Szóval volt 10 tusvonal amiből minimum ötöt kellett választanunk és elkészítenünk, én egy kicsit buzgó voltam, és mivel egyszerűbbeket választottam, csináltam hatot :3

Elvileg 6 óra körül kellett volna  postolni, az én mentségem az, hogy ma vagyunk/voltunk a barátommal 9hónapja együtt (nem kell rosszra gondolni..)... vagyis... igazából nem ennyi, de ez nagyon hosszú... és ünnepeltünk,el is felejtettem a kihívást, és leis mondtam róla... de technikai problémák miatt, a lelkivilágomnak sajnos, a blognak nemsajnos mégis meg tudtam írni :3
A gondokat leszámítva,köszönöm mogyi :3

Kattintsatok rá, hogy nagyban is megtekinthessétek :3


 Belőlük lehetett választani :3


Rengeteg kép következik a bejegyzés további felében, nézzétek meg :)


 



 















Tetszik nektek az ötlet? Linkeljétek ha ti is megcsináltátok, ingyen reklám ezazzzz :D

7 megjegyzés:

  1. Szégyelld magad, tőled pont , azt vártam, hogy az extrémebbeket csinálod meg :D.
    Egyébként persze szépek lettek :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is arra számítottam :D
      de tényleg szépek :]

      Törlés
  2. jók lettek :D
    fashionparade-fanny.blogspot.com

    VálaszTörlés
  3. a 10-es a kedvenc, de persze a többi is szép. de ezt úgyis tudtuk előre. :)

    VálaszTörlés
  4. nagy kár lett volna, ha kimaradsz! Hihetetlenül szép és precíz vonalakat alkottál! o_O

    A késés meg szóra sem érdemes, legalább jó dolgokkal töltötted az időt ;)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon precíz! A 10. a kedvencem tőled.

    VálaszTörlés