2012. július 19., csütörtök

Haul of the week - Rimmel, és egy kis Avon ~ valamint bemutatkozik Momotarou :3

Rég volt már ilyen bejegyzést, bár az igazat megvallva nem is sokat vásároltam a nyáron. A Rossmann-ba tévedtem be egyszer, ahol naaagy Rimmel leárazások voltak, velem jött egy szemhéjpúder, és három körömlakk.



A szemhéjpúder 179- Block your green névre hallgat, kis műanyag fóliába volt csomagolva,így tuti hogy senki nem piszkálhatott bele, de még én se... teljesen zsákbamacska dolog volt,de nem csalódtam benne olyan hatalmasat.




A körömlakkokról nem csináltam különösebben képeket, egy videóval készültem, nem készültem, ha érdekel valakit megcsinálom, de így utólag feleslegesnek tartom... :D

~

Mikor éppen legújabb sminkvideóm készítettem, dudált a postás, hogy meghozták az Avont... Miután apa behozta széttéptem a dobozt, hogy juhúúú végre megjött a barack színű körömlakkom... Közben megtaláltam a szemceruzám...a mentazöld körömlakkom... és miután kipakoltam mindkét naaagy papírdobozt, és az aljára jutottam ahol is az papír van amin a termékek vannak,mi jött meg, mit küldtek ajándékba, és hogy mi volt készlethiányzon...

Hát persze, hogy az egyedüli termék ami nem jött, az én kicsi körömlakkom :(

Fájó szívvel kezdtem el tesztelni a másik két terméket, és neeem, nem volt kaptam még eleget ma, mikor kibontottam a kék szemceruzát, észrevettem hogy a tetejéből letört egy darab...repdestem örömömben...


A szemceruza új termék, krómos finish-t ígér, ami egyébként tényleg megvan, a ceruza egy mély, kicsit matt kék, de amint rásüt a nap királykék csillámokkal lesz telis tele. Nagyon tetszik, aztán az is tetszett, mikor le akartam mosni... Meleg víz alá tartottam a kézfejem, és cseppet sem voltam ideges, körömkefével szaladtam neki elsőre... Kb fél perc súrolás után egy rákvörös kézfej, és 4 ugyan olyan kék csík fogadott...

Kerek szemekkel néztem, hogy hogy fog ez lejönni, bejelentem, a folyékony szappan sem hozta le maradéktalanul... azt hiszem ezt külön tesztelnem kellesz...


 Avonos körömlakkokkal már régóta rendelkezem, tudtam mit várjak, szép szín, min. 2 réteg, min 2 nap tartósság... 
Mivel a lakkot még csak most kentem fel élettartamról nem tudok beszélni, de meglepően szép színe volt egy rétegben is. Kipróbáltam egy margarétán, mert most icipici ronda körmeim vannak, egy rétegben egy világosabb mentás zöldet kaptam, két rétegben egy kicsit sötétebb türkiz színt.

A színe meg sem közelíti az eredetit...

Itt láthatjátok a valódi színét, a margarétán felül 2, alul pedig 1 rétegben pedig a körömlakkot.

 

Tetszenek nektek ezek az árnyalatú lakkok? Szoktatok Avon termékeket rendelni, vagy nem kísérleteztek zsákbamacska termékekkel?

Katt a képre :3
Ő pedig a kis Momo, aki lelkesen figyelte ahogy fényképezek, és nagyon élvezte hogy a szél akadályoz, ő azért eljátszott vele, azért vannak ilyen fura fejei...

1 megjegyzés:

  1. A Rimmel 179- Block your green darabját én is néztem, hogy meg kellene venni. De hazamentem rákerestem tesztekre a neten, de semmi. Mintha nem is lenne (ill. elvétve). Úgyh nagyon örülök, hogy itt vagy! :D
    A kép alapján, amit feltettél kékes türkizesnek tűnik. De a neve ugye zöldre utal. Ill. azért "élőben" sötétebb is a kis tartójában.
    Szóval itt is a kérdés: Milyen is a szín pontosan felkenve/szemhéjon? Zöld vagy kék vagy türkiz inkább??
    Köszönöm!! :))

    VálaszTörlés