2012. július 13., péntek

Smaragdplum - Webshop? Ecsettartók nektek~

A nyereményjátékkor nagyon sokan mondták hogy tetszett nekik az ecsettartó, és hogy lenne rá kereslet, ezért összeültünk anyával és csináltunk pár mintapéldányt.

Páran keseregtek, hogy körmös ecseteik vannak, rájuk gondolva kisebbeket is csináltunk, és ha érdekelne titeket, fel is raknám a blogra, amit ti meg tudnátok venni. Mivel nem igazán tudom ki milyet szeretne színben,mintában, simát, színeset, egyszerűt, csicsásat... bárkinek van különleges kívánsága írja meg.

Mutatok pár képet azokról amik már kész vannak:


Jó ötletnek tartjátok ezt az ecsettartó-árusítást? 

Ha tetszene nektek a Webshop ötlet, később bővítenénk a cuccokat, rengetek ötletünk van a falra akasztható tárolótól a neszeszeren át a táskákig...


Published with Blogger-droid v2.0.6

6 megjegyzés:

  1. Szia!
    Én nyertem a nyereményjátékon. Írtam a poszt alá, aztán a következő bejegyzésed alá és ide is,hogy észrevedd.
    Ezenkívül írtam e-mailt is.
    Még egyikre sem reagáltál, szóval én mást nem tudok tenni.
    köszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, sajnálom hogy nem válaszoltam, de előző héten utaztunk, most pedig a másik nyertes írt, hogy csütörtök előtt ne küldjem, sajnálom, hogy elfelejtettem szólni, hétfőn startolok a postára és megpróbálom feladni minél hamarabb :3

      Törlés
    2. Oké, köszi szépen !!!

      Törlés
  2. Nekem tetszik az ötlet, eszembe jutott, tudnátok-e ilyen "fazonban" úti sminktárolót csinálni? Olyanra gondolok,amiben van hely a keskenyebb palettáknak, szájfényeknek, szempillaspirálnak... én vevő lennék rá :)

    VálaszTörlés
  3. Biztos lenne rá kereslet, és ez az utazós ötlet se rossz.
    http://worldofbree.blogspot.hu/

    VálaszTörlés