2012. július 10., kedd

VIDEÓ- Az új sminkbőröndjeim, és hogy hogyan pakolok beléjük :)

Tényleg, több videót nem csinálom, most már csak sminkről, ugyanis az ecsetmosásnál is leszóltak, de ez után már extrán... Mikor egy pasi barátom mondta, hogy én mindig olyan érdekes dolgokról csinálok videót, még nevettem... aztán mikor a barátnőim mondták, hogy várták az ecsetmosásnál, hogy jöjjön valami izgi, megfogadtam hogy nincs több ilyen hülyeség... pedig én úgy élveztem :(

Jó, boldogít annyi kis apróság, hogy a 9 éves húgom pár napja mosta a kis 100Forintos ecsetkéit ( nagy sminkes lesz belőle is, már most azt kérdezi, hogy ha sokat gyakorol lehet-e közös a blog...) rámosolygott, és kiabált hogy: Tünc, tudom, így nem szabad őket mosni! És fejjel lefelé fordította :')

Itt a videó, nincs több melléduma, remélem azért valaki élvezi majd... és lehet találgatni hogy mennyiért jutottam hozzá a kis édesekhez, sosem fogjátok kitalálni, csak kerekedett a szemem mikor megtudtam mennyibe kerülnek...


3 megjegyzés:

  1. Mennyibe kerülnek és hol vetted őket? :D Amúgy jók a videóid.:)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Ne haragudj,csak érdeklődöm megkaptad-e a levelem. (nyereményjáték kapcsán)
    köszi :)

    VálaszTörlés
  3. De cuki tesód lehet :)) A sminkbőröndjeid pedig nagyon jóóók ;) :))

    VálaszTörlés