2012. augusztus 31., péntek

DIY - Lipstick Holder ~ Csináld magad - felakasztható rúzstartó

El sem kezdem mennyit szenvedtem vele, mikor a legkisebb öltéssel felvarrtam a csipkecsíkokat, aztán rájttem hogy úgy nem fogják nekem megtartani a rúzst, lebontottam, kis csíkokhoz varrtam,zsebeket rá, több méter fodor... cipzárvarrás ami 3x-a sikerült...mindegy,  nekem tetszik, nem szerettem dobozban tartani őket...
Azért lóg ki az az egy kis Essence rúzs, mert a párját a táskámban hagytam, és így egyedül lóg szegény :(


Gondoltam rá hogy másnak is csinálok akit érdekel, de sok meló, csak úgy nem kezdek bele :D

Nektek tetszik?

8 megjegyzés:

  1. Viktória (Shake it up)2012. augusztus 31. 17:52

    Úristen de ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon klassz ötlet, és annyira mutatós... Látszik rajta, hogy sokat dolgoztál vele, mérte, mert gyönyörű lett! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó! :) Majd lehet én is megpróbálkozok vele.:D

    VálaszTörlés
  4. Rengeteget dolgoztam vele :D De nekem így 1000x jobban tetszenek :3

    VálaszTörlés
  5. Szívesen látnám más verzióját is :3

    VálaszTörlés