2012. augusztus 24., péntek

Essence körömnyomda lemezek - újak, és régiek~

Múlthéten vettem két új körömnyomda lemezt a körömnyomda készletemhez, bár még nem fogtam be őket, megmutatom :3

 Olvasd tovább, és nézd meg a többi lemezt is :3
Mikor kibontottam a papírtokból őket, eszembe jutott, hogy mikor a barátnőm vett ilyet, szomorún újságolta, hogy ő hiába keni a lakkot rá, hiába húzza le, festék bizony nem marad a lemezkén...

igen,a probléma az volt hogy a védőfóliát rajtahagyta...azért használat előtt húzzátok le róla :D


01 Have fun

02 valami...
 A 01-es lemezen francia manikűr végek vagy hogy nevezzem találhatóak, amiket a körömvégekre nyomva francia manikűr hatást érhetünk el, de szerintem máshogy is lehet a körmöt díszíteni velük Nagy körömnövesztésben vagyok, de ha vállalható hosszúságúak lesznek hozok majd velük valami szépet :3

A 02-es lemezkén ömlesztve van minden, egész körömre minta, ez a franciás- díszítsük a végét , és kis önálló minták is. Alig várom hogy kipróbálhassak már őket *-*

Ők pedig a régebbi lemezeim, számuk,nevük nincs... és a sok használattól karcosak lettek, de ez a mintákban még nem tett kárt. Egyszerűen nem lehet megóvni őket :(





Szeretitek a körömnyomdát? Használtok ilyet? Melyik a kedvenc mintátok? :3

5 megjegyzés:

  1. Megkérdezhetem, hol vetted a két új lemezt? Az essence honlapján nincsenek fent, de a 02-est úgy szeretném *-*

    VálaszTörlés
  2. Szia, szerencsi Rossmannban. Ha nem találsz sehol, és tudsz utalgatni, megoldhatjuk :3

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, kedves tőled, először megyek és szétnézek pár helyen :)

    VálaszTörlés
  4. Sikerült is beszereznem a 3. Rossmannban :)

    VálaszTörlés
  5. A 2-es lemezt kipróbáltad már? :)
    Nagyon kíváncsi lennék a mintákra, hogy mutatnak körmön... főleg az állatmintás.... de ha mindegyiket bemutatnád egy-egy körmön, az sem lenne rossz.... :)

    VálaszTörlés