2012. augusztus 27., hétfő

Évnyitós Smink ~ 1. ~ Obre line ~ Step by step

Az évnyitóra készített sminkek közül megmutatom az elsőt lépésről lépésre, de hogy kicsit érthető legyen kommentálom is, mert hát én úgy szeretek pötyögni, hogy az fenomenális... :3

Olvass tovább, ha érdekel a teljes smink :3


Tehát, első lépésben lealapoztam a szemhéjam, így tartósabb lesz a smink, és a színek is élénkebbek lesznek - Essence I <3 Stage Eyeshadow Base-  aztán egy apró csillámos ezüst színt vittem fel az egész mozgószemhéjamra nagyon vékonyan - Essence mono eyeshadow 03 - . A mélyítővonalat egy matt barna színnel mélyítettem - Urban Decay Naked 2 Tease - .

A kezemen megterveztem milyen színeket fogok használni az átmenetes tusvonalhoz - Sleek Original palette Blue, Essence mono eyeshadow 38 Blue mission, 11 Wild at heart, Sleek Original palette black - ezeket egymás után feltapogattam a szemhéjamra, egy vékony vonalban, ezután egy fehér kiemelő színt vittem fel a szemöldökcsontra és a szemzugba - NewYork Color Metro quartet eyeshadow 817A - Spiráloztam - Essence Marble mania mascara - ,aztán kihúztam az alsó vízvonalam egy fehér szemceruzával - Lora eyeliner - .

És a kész smink:
Milyen sminket fogtok viselni az évnyitón? :3

3 megjegyzés:

  1. Még mindig gyönyörű, bár csöppet nehéznek tűnik felvinni ilyen vékonyan a színeket, azért megpróbálkozom vele :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett! :)

    VálaszTörlés