2012. augusztus 26., vasárnap

Évnyitós sminkek - 3 verzió

Vége van a nyárnak, hőhullámok járnak, és igen, nagy bánatom van. Nemhogy kínszenvedéssel szeptemberben elkezdeném a 11. osztályt, óóó nem, augusztus 30.án...  és mivel ettől kisebb depressióba zuhantam, sminkkeléssel próbáltam boldoggá tenni magam, és ráhangolódni a mindennapos 5 órás kelésre, a rengeteg tanulásra,fakultációkra,elő-érettségire stbstb

Tök úgy hangzik mintha valami tanulásmegszállott stréber lennék, ó de sajnos nem vagyok :D.
 3 féle sminket készítettem el, amikről holnap,holnapután, és holnaputánután jön majd step by step, hátha másnak is 30.án kezdődik a suli, és pont el tudjátok majd dönteni, vagy ihletet tudtok majd meríteni egyikből :3




Mennyire nem várjátok a sulit? Milyen sminket fogtok viselni az évnyitón? :3

6 megjegyzés:

  1. Az első *-* ha meglesz hozzá a step by step tuti kipróbálom, és ha nem lesz nagyon csúnya, akkor abba megyek évnyitóra :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm :3 Oh, elkezdem ma csinálni lépésről,lépésre, hogy holnapra tuti kész legyen ^^

    VálaszTörlés
  3. én is most megyek 11.-be előre félek ezektől amiket leírtál, viszont nekünk 3.-án kezdődik a suli. :/ az első tetszik nekem is a legjobban :)
    http://vogueandlife.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  4. Szuper!! Akkor várom :D

    VálaszTörlés
  5. Akkor nem vagyok egyedül... Úgy várom már a kövi nyári szünetet :D

    VálaszTörlés
  6. az első még okés, a másik kettő a sarki suliba talán.

    VálaszTörlés