2012. augusztus 15., szerda

Haul - Lora csillámos, matt és selyemfényű szemceruzák ~

A Lora termékekkel már régebben is találkozhattatok a blogon, mindig is meg voltam velük elégedve. Ezeket a ceruzákat is úgy vettem, hogy tudtam nem csalódhatok nagyon, bár 150ft-ért nem lettem volna depis ha nem éppen  eget rengetően fenomenálisak.
A ceruzák külseje eléggé megviselten néz ki, ha tudom, hogy ez lesz a vége, nem szabadítom őket meg a ragacsos fehér vonalkód-matricájuktól, aminek utána körömlakklemosóval is neki estem... nem kellett volna :D


Több képért olvassatok tovább :3


4 színt vettem, egy csillámos sötét padlizsánlilás kicsit rózsaszíneset, egy fekete csillámosat, egy matt rózsaszínt, és egy selyemfényes zöldet.

 MATT RÓZSASZÍN





CSILLÁMOS PADLIZSÁN LILA




CSILLÁMOS FEKETE




SELYMES ZÖLD




A csillámos ceruzákat már láthattátok is akcióban, Juci szemöldökét a feketével, egész szemhéját pedig a padlizsán színű csillámos ceruzával festettem,alapoztam. :3



 Szeretnétek tesztet ezekről a ceruzákról, vagy esetleg sminket velük? :3

5 megjegyzés:

  1. Szia!
    Én hülye, miért is nem vettem számításba soha a Lora szemceruzákat!? Engem már most megnyertek a képek alapján, de nagyon szívesen megnézném sminkben is!
    Azt hiszem, holnap beszerző körút lesz! :)
    Köszönöm a felvilágosítást! :D

    VálaszTörlés
  2. Nekem eddig egy van (egy világos rózsaszín), azzal meg vagyok elégedve, de szeretnék még többet is beszerezni. A csillámosak amúgy nem szúrnak, ha a szemednél húzod vele a vonalat? Nekem sajnos volt olyanhoz szerencsém, amelyik karcolt, és nem volt kellemes :S.

    Én szívesen olvasnék róluk tesztet, és sminket is látnék, naná :3

    VálaszTörlés
  3. Úhh, az első meg az utolsó brutálisan szép, annyira idegesít, hogy én csak a sima feketét találtam meg eddig nálunk boltban :(

    VálaszTörlés
  4. én is csillámos Lora szemceruzát használok, a fekete változatot, és imádom! a Lora alapozóját is nagyon szeretem! :)

    http://weheartfashion.fanzoom.net/

    VálaszTörlés
  5. szerintem az összesnek fantasztikus színe van :)
    http://vogueandlife.blogspot.hu/

    VálaszTörlés