2012. augusztus 28., kedd

Oasap.com - Mizéria ~Sminkek *-*

Végre,végre úgy érzem, ér valamit hogy csatlakoztam az Oasap Fashion Hunter programjához. Hát nézzétek miket lehet kapni szerény kis webshopjukban :



Mivel Augusztus elején kellett volna megkapni a keretem,de nem kaptam...komolyan már megsem lepődöm ezen...  rögtön írtam is nekik,hogy azonnal küldjék, másnap reggel meg is kaptam, és rögtön el is költöttem. Hogy miket választottam? Of course, sminkeket :D
Glamour Black Eye Liner with BrushMulti-use Flawless Makeup Base 
Az első egy zselés szemhéjtus, fekete színben és egy összerakható/szétszedhető ecset van hozzá - $8
Itt megtaláljátok : Glamour Black Eyeliner with Brush

A második pedig egy smink alap, amit négy színben lehet kapni, én a világos zöldet választottam, ami majd a bb krém alatt szépen kompenzálja a piros foltocskáimat. - $9
Itt megtaláljátok : Multi-use Flawless Make up Base

A következő rendelésem alanyát is kinéztem már, egy ígeretes BB Krém lesz a kiválasztott :
Radiation-proof Flawless BB Cream 
Itt megtaláljátok : Radiation-proof Flawless BB Cream - $15

Nagyon remélem, hogy valamennyire azért minőségi darabok lesznek, de 2-3 hét múlva úgyis megtudjuk, amint megkapom majd tesztelem is őket :3

Itt pedig megtaláljátok a sminkes részt is : Oasap- Beauty

Nézzetek szét, nektek mi tetszik az Oasap sminktermékai közül? :3

8 megjegyzés:

  1. Te hol írtál nekik? :) mert egy ideje én sem kapok kreditet... Amúgy most hallok először erről, hogy van sminkcucc :D meg is nézem :)

    VálaszTörlés
  2. én épp ma kaptam meg a csomagom , bár nekem is rinyálnom kellet érte :S jobban is figyelhetnének.. nekem eddig a beaty része fel sem tűnt :O

    VálaszTörlés
  3. Hú, köszi a tippet. Végre el tudtam költeni a nyert creditjeim :)

    VálaszTörlés
  4. Szia :3 service@oasap.com vagy a cooperation@oasap.com, szerintem mindkettőn megkapják, elolvassák, és pótolják majd a lemaradásukat :3
    Legalább felhívtam valaki figyelmét rá :D

    VálaszTörlés
  5. Nekem minden hónapban rinyálni kell... Remélem hogy hiperszuperüberbrutál sminkeket kapok érte, kezdi már nem megérni... :D:D

    VálaszTörlés
  6. Na írtam nekik én is :) Én végül a Live Chat résznél írtam tegnap este, és ma már kaptam is e-mailt, hogy feltöltötték a kreditem :)

    VálaszTörlés
  7. Örülök neki :3 Úúúútálok tétlenül várakozni valamire...

    VálaszTörlés