2012. szeptember 6., csütörtök

Füstös narancs feketével ~

Ezt a sminket még augusztus elején készítettem, egy névnapi bulira hivatalosan. :D Nem tudom azóta hova keveredett, de akkor írtam, tehát emlékeim egy meleg forró augusztusi délutánról:

 Mivel délután mentünk, így a melegtől sem kellett félnem, gondoltam ezt akkor ezért használtam feketét az eredetileg betervezett barna helyett.
Először a mélyítővonalban satíroztam el egy metálosan csillogó narancsos színt,aztán a külső v-ben barnával,majd feketével satíroztam el. A szemhéjamra egy matt fehéret tettem, és ezt satíroztam el  szemöldökcsontomon is. Ezután spiráloztam, alulra egy kis feketét tettem, és készen is voltam a szememmel.
Az arcomat lealapoztam a csigakrémes bb krémemmel,majd az arcfénybe kevertem egy kicsit a narancs szemhéjpúderből, és ezt használtam pirosító helyett, bár a nagy sietségben nem tudtam egész arcos képet csinálni. :( 





Published with Blogger-droid v2.0.6

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése