2012. szeptember 16., vasárnap

Oasap.com - A harmadik rendelés - Sminkek ~

Figylemetekbe ajánlottam, hogy sminktermékeket is kapni az Oasap.com-on, de hogy tudjak is róla mondani valamit, rendeltem egy primert és egy fekete zselés tust. Mindkét termékről külön post-ot fogok írni, de előtte tesztelem őket, hogy biztos megérik-e az árukat... főként ha ingyen kapod :D

"Csak nem fényképezni akarsz?"


Végülis...mondhatjuk, hogy játék... :D







A zacskóban találtam egy nagy szatyrot, az Oasap logo-jával, hát köszönöm szépen :D Valamint egy papírt,amiben egy egyéni kóddal rendelkező kártya volt, amivel Október 31.-éig 21% kedvezményt kap bárki aki a vásárlásnál a kód rublikába beírja a kódom, ami : 52615105 , és ha ez iső alatt 5x használjuk ezt a kódot, December 31.-éig ez 35% lesz.
Sajnos a kreditekkel együtt nem lehet őket használni, csak akkor ha előre utaljuk nekik a pénzt.

A rendelésem pedig egy kis papírdobozban érkezett, jól beburozékozva :D A zöld primer amiről beszéltem, és a tusom, amihez egy kis utazó-méretű ecsetet is kaptam.

Ennyi lett volna a rendelésem, kezdem is tesztelni a termékeket, hogy minnél hamarabb bemutathassam nektek. :3

4 megjegyzés:

  1. alig várom a teszteket :3

    VálaszTörlés
  2. Köszi, hát én is :D De azért elárulom, nem csalódtam bennük :3

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Én is a tust rendeltem és maximálisan elégedett vagyok vele. Már teszt is készült belőle. A másik termék pedig egy szájfény volt :)

    VálaszTörlés
  4. Jajjj de cuki a cica... :)

    VálaszTörlés