2012. október 21., vasárnap

Halloween 2012 - Mrs. Frankenstein's eye

Az ürügy, hogy miért nem írtam nagyon sokáig, a hajas posztok előtt a szívügyemre fogható.
Nem a szerelmi életemmel van baj, az tökéletes, hivatalosan ma vagyunk együtt 1 éve a lelki társammal :D *juhúú, taps, ünneplés* hanem valami gond volt, dobogott össze vissza, gép figyelte egy napon keresztül, állandó orvos stb... és persze a suli miatt is. De mivel így pár napot itthon töltöttem erős fejfájások és kisebb szédülések melett próbáltam sminkelni is, de mire eljutottam odáig, hogy feltegyem (d.u 6-7 óra) Tünde már rég békés álmát aludta...

Deee, most van időm,kedvem,gyógyszerem, tehát rakom is fel őket, hogy ha esetleg halloween-i pariba mentek és nincs ötletetek, most legyen :3







8 megjegyzés:

  1. olyan szépen sminkelsz!

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű lett! Szerintem, a szemöldököt leszámítva, simán lehet hordani.

    VálaszTörlés
  3. A merészebbek simán bevállalhatják :D

    VálaszTörlés
  4. Julianna Katalin Dörnyei2012. október 21. 19:42

    Wow. Ez gyönyörű :-)

    VálaszTörlés
  5. Manna (mannakörmök)2012. október 22. 20:45

    nagyonjóó! :)

    VálaszTörlés