2013. január 4., péntek

Oasap mizéria - Döntésképtelenség

Régen rendeltem már az Oasap.com-ról, ezért körülnéztem az oldalon, mik azok amik tetszenek és 20$ körül mozognak. Sajnos megint több választási lehetőséget találtam,ezeket szeretném megmutatni, remélem segítetek dönteni :3

A. verzió

Szegecses fülbevaló - 11$ - Itt megtekintheted
   +
                 Porpúder- 9$ - Itt megtekintheted
http://image2.oasap.com/o_img/2012/12/17/23672-135547-big/Symmetric-Cone-Shaped-Earrings.jpgPearl Powder Foundation $9.00


B. verzió

Nyuszis fülbevaló - 8$ - Itt megtekintheted
+
Tusecset - 8$ - Itt megtekintheted

Cute Rabbit Shaped Earrings $8.00Precision Eye Liner Brush $8.00 

C. verzió

Vintage nyaklánc - 9$ - Itt megtekintheted
+
Gyíkos füldísz - 11$ - Itt megtekintheted

Cutouts Pendant Long Necklace $9.00Lizard Ear Cuff $11.00 

Persze a dolgokat variálhatjátok is, ha úgy gondoljátok, de ezek nagyon tetszenek, és nem tudok választani ...nem akarok még 1 hónapot várni :D

21 megjegyzés:

  1. Gyík+púder, szerintem :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem a nyuszis fülbevaló meg a gyík

    VálaszTörlés
  3. Szerintem a gyíkos,meg a szegecses fülik. :)

    VálaszTörlés
  4. Énis azt szeretném, de mindkettő 11$, és most nem akarok utalgatni :(

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm, a gyíkon nagyon gondolkodom

    VálaszTörlés
  6. *-* a gyííííík nagyoncukiii :D

    VálaszTörlés
  7. szerintem a Szegecses fülbevaló és a Púder *.* :)

    VálaszTörlés
  8. TündIIIIII, te vagy a legjobb töriórás padtárs és a legjobb sminkes, akit ismerek. :D Mit nyertem? :D

    VálaszTörlés
  9. Igen Csilla, szerintem is azt kellene rendelnem. Nyertél még egy féléves szórakoztatást :D

    VálaszTörlés
  10. Aza szegecses fülbi nagyonjól néz ki, ugye?

    VálaszTörlés
  11. a szegecses fülbevalósra voksolok amúgy :D

    VálaszTörlés
  12. Én is..meg a gyíkra :'( Most melyiket hagyjam ki?...

    VálaszTörlés
  13. víííííííí :3

    VálaszTörlés
  14. nyuszis fülbi+gyííík :3 ^^ sztem...

    VálaszTörlés
  15. szegecses füli és tus ecset :)

    VálaszTörlés
  16. Köszönöm, a tusecset is érdekelne,milyen minőségű :)

    VálaszTörlés
  17. én inkább az ecset, púder kombót választanám, de ha csak ezek vannak, akkor A verzió : )

    VálaszTörlés