2013. július 14., vasárnap

A cicás tusvonal - természetesen mű pillákkal, nyári kiadásban


Visszatérésem egy egyszerűbb, könnyebb nyári sminkkel kezdem, amit tincses műszempillákkal dobtam fel, hogy ne legyen annyira hétköznapi a végeredmény.

Eddig csak másokon használtam a tincses műszempillát,  magamon sosem próbáltam, attól féltem, hogy nem lenne elég rálátásom a pillatőre és össze vissza ragasztgatnék mindent :D Meg kellett lepődnöm, nem volt olyan ördögi, mint aminek gondoltam. Bár a felragasztás bő 20-20 percet vett igénybe szemenként, első alkalommal össze akartam barizni a pillákkal, hogy kitapasztaljam a használatukat, elkerüljem a hibákat, és azért a látvány természetes legyen, ne durva legyezőpillák.






Vannak akiknek ennél  hosszabb és dúsabb pillái vannak alapból ,szóval abszolút hordható hétköznapokon is, nem túl hivalkodó, nem látványos a "csalás". 
A nyári melegben pedig plusz pont, hogy egy bombabiztos tussal meg sem fog moccanni, mivel a szemhéjalapozón és egy leheletnyi vékony barna szemhéjpúderen a mélyítővonalban nincs minek leolvadnia :)

Ha lenne időm minden reggel, esküszöm suliba is így járnék, nem lenne miniatűr pilla komplexusom...:D

Mit gondoltok, lehet hétköznapi-kategória a tincses műszempilla?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése