2013. július 28., vasárnap

Comic book make up - Közös post Fruzsival, a BreakfastatFruh-ról ~


Olyan rég volt közös sminkelés, gondoltam újra alkotunk valamit párban, és ez alkalommal Fruzsinát kértem meg, hogy csináljunk egy téma alapján mindketten egy-egy sminket. A témánk a képregény volt, nekem soha eszembe nem jutott volna, hiszen már volt egy nagyon béna próbálkozásom, de Fruzsina jött fel vele és újra kedvet kaptam. A képeken csak a kontrasztot és a hátteret állítottam át, remélem érezni lehet a képregényes életérzés :D


Egy haragos, kissé gonosz figurát akartam kreálni, felvont szemöldökkel, de a képeken kevésbé jön át a harag mint élőben :)


Fruzsi sminkjét megnézhetitek ezen a linken : ITT

Nekem nagyon tetszik az ő változata,nagyon kreatívan oldotta meg, nézzetek be hozzá is a többi képért :3


Image Hosted by ImageShack.us

3 megjegyzés:

  1. jujj de jól néz ki a tiéd *.*

    VálaszTörlés
  2. azt a k... :D zseniális. :|

    VálaszTörlés
  3. nagyon jól néz ki:OOO

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés