2013. július 12., péntek

Szünet VÉGE ! ~

Személyes szöveg következik,akik szeretnének megismerni egy kicsit közelebbről azokat köszöntöm , kellemes olvasgatást, akik pedig sminkre vágynak menjenek a továbbra és tekerjenek a locsogás aljára (képek alá).

Körülbelül úgy érzem magam mint mikor a leges legelső posztom írtam ide, két éve és 11 napja. Különböző okok miatt sajnos majd' fél évig hanyagoltam blogot. Legnagyobb mértékben a suli befolyásolta azt, hogy nem született új bejegyzés (mellesleg az átlagom ennek hála 4.5 lett az év végén és fizikából dicséretet kaptam,stréber :D), aztán év közben egy közép-angol-nyelvvizsga (meglett,elsőre,oh yeah), majd a kis Kodakom felmondta a szolgálatot az elemeivel együtt...

De!



Új hobbim, az ékszer,kulcstartó,apró kis mütyürök, fülbevalók, csüngők,gyűrű medálok készítése süthető modellező gyurmából nagyjából  lefoglalta minden szabadidőm és elszívta minden energiám. Mivel szűk ismeretségi körömben gyorsan elterjedt a híre, rengeteg megrendelést kaptam egyéni elképzelés alapján, bár próbáltam nagyon baráti áron,kezdőként potom összegért kínálni őket, viszonylag hamar kezdhettem kamerák után kutakodni a neten.

Nem szponzorált hirdetés következik, az edigital.hu webshop-jában találtam egy elég elfogadható árú kis gépet, nem több százezreset kerestem, csak egy normális mindennapi gépet ,amitől nem szakad le a kezem pár száz kép után ,nem akadnak össze a szemgolyóim a beállítások széles tárházától és nem utolsósorban nem kell kirabolnom érte valakit (hát kövezzetek meg ha tiniként nincs százezrem egy fényképező gépre... mert még mellette elköltöm sminkre,gyurmára,alapokra,kellékekre, és ecsetekre :D)


Választásom a szörnyen aranyos kis piros Canon PowerShot SX150 IS -re esett (14,1 megapixel), amit egy csomagban rendeltem meg 4 Sanyo 2400mAh akkumulátorral, egy Kingston 4 gb memóriakártyával és egy Hama 6in1 kártyaolvasóval. Kis reklám ha valaki most akar gépet venni :D Bár az árak állandóan változnak,szinte naponta...Nekem eddig nagyon tetszik a kis gép, végre barizok a manuális beállításokkal,bár primitív módon,azért ez egy szép barátság kezdete (Casablanca Fanok) :D És a színe *-* (nem ennyire narancs mint a képen, sokkal inkább egy elegáns világos bordó)


VÉGE

Tulajdonképpen a fél órás monológom lényege az lenne, hogy érdekelne-e titeket néha napján pár kép a munkáimról amiket gyurmából csinálok, esetleg egy menüfül, ahol tudjátok nézegetni,talán talán megvenni,rendelni egyéni elképzelés, kívánság alapján, ha igény lenne rá lépésről lépésre kis tutorial-ok (na mi ennek a magyar neve?) vagy csak igyekezzek a sminkeket tenni fölfelé? :D

Köszönöm azoknak akik elolvastak, és annak a pár embernek, akik vártak rám és bíztak bennem hogy visszatérek :3

 És nem szeretem azokat, akik örültek hogy nem írok, és azt hitték feladtam. :@


Ja igen, és Januárban bővült a család egy kis lakossal, majd május körül társat kapott (akit amúgy utál), a képen a két kicsi höripajtim, Mandula és Csoki látható :3




11 megjegyzés:

  1. Éééés igen! Én vagyok az első hozzászóló az új bejegyzéshez. :D
    Már nagyon vártalak vissza, mindig reménykedve néztem fel a blogodra és nem is maradt el a visszatérés. :3 Én is süthető gyurmázok nagy ritkán, valamint az ékszerkészítés is a szívemhez nőtt, szóval én örömmel várnám az új témájú bejegyzéseket is!

    VálaszTörlés
  2. Úgy örülök neked sofye, mint kisgyerek a Karácsonynak :') Köszönöm. Az ékszeres,gyurmázós képekkel pedig készülök,rengeteg van :D

    VálaszTörlés
  3. Fel-feljöttem időnként, hátha visszatértél, és most is pont a napokban jutott eszembe újra a blogod - milyen jól tettem, hogy benéztem! Örülök, hogy újra itt vagy :)
    Rendelni nem hiszem, hogy rendelnék, de szívesen elnézegetném a munkáidat, ha lenne nekik is valami kis sarok. :))

    VálaszTörlés
  4. Már alig várom!!! :D (amúgy nem vagyok dilis, csak nekem nem jelent meg az előttem szóló kommentár :'D)

    VálaszTörlés
  5. Már miért ne lehetnél dilis? :D Nagyobb lesz az összhang :D:D

    VálaszTörlés
  6. *-* De aranyos vagy, köszönöm szépen :') Összeszedem magam végre, smink és ékszerfrontról is, megadtátok hozzá a hiányzó lökést :D

    VálaszTörlés
  7. Örülök, hogy visszatértél! :)

    VálaszTörlés
  8. Szió!
    Mi ugyan nem ismerjük egymást,de elolvastam a bejegyzésedet,és szerintem érdemes lenne nyitnod egy külön fület a munkáidnak,mert biztos szépeket csinálsz (:
    A hörcsijeid meg eszméletlen édesek- jómagam is törpe hörcsi tartó vagyok; és fanatikus (: Egy éve volt,hogy a halálból megmentettem egy egy hónapos bébi életét,akinek elpusztult a mamája. Na mindegy. Szóval cukik (:

    VálaszTörlés
  9. Szia :3 Én is annyira imádom őket, hát bearanyozzák a napjaimat :D Főleg a téli-nyári színváltás *o* Bár én azért vettem a másodikat hogy családot alapítsanak, a kereskedésben olyan fiatalok voltak hogy nem tudták megkülönböztetni, és mindkettő lányra sikerült :/ De örülök, hogy megmenekült a kis höri :)

    VálaszTörlés