2013. szeptember 12., csütörtök

Hello Halloween - Állatos sminkek

Nagyon örültem mikor Mara meghívott a csoportba, hogy hetente közösen csináljunk Halloween témában sminkeket, utána meg úgy beparáztam mikor végignéztem a tagokat, hogy én vagyok a  legbénább a csajok között  :D:D A sminkre terelve a szót, nem érzem igazán 100% munkának, igaz több állatos/arcfestős bejegyzésem volt már, valahogy nem tudtam összekapcsolni a két témát. Kínszenvedés árán megszületett egy vérengző nyuszi, amit csak azért merek közszemlére bocsájtani, mert a fényképezkedés után mikor a nyuszifülekkel próbáltam kikászálódni a fűzfa alól anyukám egy másodpercre szörnyethalt mikor észrevett...


A képre kattintva megnézhetitek nagyobban a sminket, próbáltam beleélni magam a nyuszi szerepébe hogy ne boldog sugárzó arccal pózoljak...hát úgy érzem ez a nyuszi inkább depis lett mint gyilkos :D

Ami a képeken viszont nem látszik, hogy a szemsminkemmel tulajdonképpen elég sokat bajlódtam, ugyanis nagy lila füstös volt, amit kicsit akadályozott az arcom oldalát beborító ér...ami kicsit elveszett :)

Remélem azért valakinek ötletet ad ez a smink, egyszerűbb változathoz, esetleg vér nélkül Playboy verzióhoz talán egy jó kiinduló alap :D

A többiek munkáit itt megtalálhatjátok:





A következő közös sminkekkel pedig szeptember 19.-én találkozhattok majd :3

12 megjegyzés:

  1. wooo....ez vérengző nyúl a javából. Szuper!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik az ötlet is a kivitelezés is! Nincs okod bizonytalankodni. ;)

    VálaszTörlés
  3. Tiszta donnie darko :-) nagyon király lett!

    VálaszTörlés
  4. Hehe, ez is egy tökéletes "megoldás" szerintem, nagyon tetszik! :) Azt pedig mindannyian tudjuk, h Mara nem egy olyan lány, aki a bénákat gyűjti egy csapatba... ;)

    VálaszTörlés
  5. Nem ismertem ezelőtt, de lehet hogy a húga vagyok :D

    VálaszTörlés
  6. :D Nagyon nyuszííí, köszönöm :3

    VálaszTörlés
  7. Micsoda vérnyúl. :D Nagyon ütős.

    VálaszTörlés
  8. Szegeny Jutka neni xD

    VálaszTörlés