2013. szeptember 26., csütörtök

Hello Halloween - Kísértetek, Szellemek,~ valamint családbővülés

Végre minden összejött, és ismét jelentkezhetünk a csajokkal, hogy inspirálódhatjatok Halloweenre,már most gyűjtsétek az ötleteket! :)


Láttam Lexnél, a Youtube-os MadeULook-nál (igen,vállalom hogy nem loptam az ötlet, INSPIRÁLÓDTAM havergombócok...) egy töklámpás sminket, ami cseppet sem volt narancssárga ---> Kísértet töklámpás volt.

Alattvalóim, és én.



ÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉS,
bemutatom az új családtagot: tüpptürüpp:

Fahéj :3


A kis albínó *-*

A többiek munkáit belinkelem, hogy megnézhessétek :3 :







Hogy tetszik nektek a smink, esetleg más kísértetes ötletek? :)

Fahéj üdvözöl minden SmaragdPlum olvasót ;)

9 megjegyzés:

  1. A sünid nagyon édes :) A smink pedig ötletes lett! :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem bárhonnét jött is az inspiráció, baromi jó ötlet, lehet csak én avgyok így, de én ezt még sehol nem láttam, a süni pedig nagyon cuki és jók a közös képek!

    VálaszTörlés
  3. Tökfejek vagyunk,mindketten :D Köszönöm szépen :)

    VálaszTörlés
  4. szépségblog Pöty cica2013. szeptember 26. 20:51

    tetszik az ötleted a smink!! cuki süni!!

    VálaszTörlés
  5. Cuki a süni, de a smink is nagyon jó.

    VálaszTörlés
  6. Azt hiszem láttam valahol azt a képet, ahonnan inspirálódtál de a te változatod sokkal jobb lett. "alattvalóim és én" :D:D
    Fahéj nagyon édes. ^^

    VálaszTörlés
  7. Brutál lett a smink... Na de a süni! <3 Tündérborsó. :D Ő ilyen rendes benti süni? Nekünk csak a kertben van, de párszor már elkaptam őket "simizni", de nem igazán tetszett nekik. :D

    VálaszTörlés
  8. Jó az a smink nagyon. A sünid meg nagyon cukii *-* Nem szúr meg amúgy? :D Vagy tenyésztőtől van és kézhez szokott? *-*

    VálaszTörlés