2013. október 31., csütörtök

Hello Halloween - Mutáció - A szemtartó izmok gyengülése

Elérkeztünk az utolsó HH-hoz, annyira sajnálom, és szégyellem magam, hogy egyes fordulókból kimaradtam... :( A steampunk-os sminket nagy gonddal megcsináltam, egy hónapig készítgettem a kiegészítőket és a szalagavató miatt nem tudtam kitenni...Megpróbálom majd pótolni, és egy kis összefoglalót csinálni a fordulók alatt elkészített sminkekről, hátha valaki később bulizik majd, nem ma, Halloween napján.
KUKUUUUCS :D


Az utolsó fordulóban a mutáció volt a téma, bár elég sok ötletem volt hozzá (csoda, végre először egy témában...)Arra esett a választásom,amiben igencsak el kell magyarázni, hogy hol van itt a mutáció.

Rizsa következik, ha nem akarod elolvasni,vagy gyenge az idegrendszered görgess lejjebb nyugodtan :3

Tehát van egy palotapincsim, akinek mai napig ismeretlen okokból valami megsértette a szemét, röviden összefoglalva ki kellett operálni,és egy szemecskéje van. Ez a pincsiknél egy ilyen genetikai rendellenesség, nagyon kicsi a szemgödrük,megpaskolod a fejét és kiesik a szeme...jó, ez költői túlzás, de ebben én itt láttam a mutáció elfojtott csíráját, amit én "megsminkesítettem". Szörnyen gusztustalan lett, és pont arra a szememre csináltam amivel nem tudok hunyorítani, így az összes képen szörnyen idétlenül nézek ki,tehát hoztam a megszokott szintemet :D :D .




Ne felejtsétek el megnézni a többi lány sminkjét is :3



Eszter és Viki : http://kezelese.hu/



Boldog Mindenszenteket, Halloween-tt a külföldieknek, bocsánatot a kutyámtól, és próbáljatok ne rámgondolni elalvás előtt , kacsintósfej ;D

7 megjegyzés:

  1. Brutális, évek óta imádom a sminkjeid de ez...WOW!

    VálaszTörlés
  2. Hittner Viktória2013. október 31. 20:08

    Nagyon menő! Nagyon undi! Nagyon szeretem! Nagyon!

    VálaszTörlés
  3. :') Jaj, nagyon szépen köszönöm

    VálaszTörlés
  4. :D Köszönöm, bár egy kicsit kellemetlen volt a ragasztó a szemhéjamon,de a végeredményért megérte.

    VálaszTörlés
  5. Nekem is nagyon tetszik, de külön zseniális hogy úgy ülsz a képeken, mintha mi sem történt volna...jah, hogy kilóg a szemem..who cares!

    VálaszTörlés
  6. Ez is fúúúúúúúj! :D Sajnálom szegény kutyit és nem akarok rátok gondolni! De azért előtte gyorsan megjegyzem, h remek ötlet és nagyon pazarul lett összehozva! ;)

    VálaszTörlés
  7. Jesszus! :D Ez nagyon ijesztő lett! :D

    VálaszTörlés